Indicators on نیم فاصله در ورد You Should Know

Wiki Article


اصلاح نیم‌فاصله‌ در ورد
یکی از دلایل بارز و برجسته استفاده از نیم فاصله، درک و خوانایی هر چه بهتر و بیشتر متن است که این مسئله از بروز اشتباهات و خطا‌های نگارشی در خلال فاصله‌گذاری میان کلمات به صورت جدی خودداری می‌کند. (برای دانلود نرم افزار نیم فاصله کلیک کنید)

همانطور که می‌دانید نیم فاصله در کیبورد با کلیدهای Ctrl+Shift+2 ایجاد می شود. زبان کیبورد در این حالت حتما باید فارسی باشد.
برای استفاده از این کدها، ابتدا کلمه مورد نظر را تا قسمت مربوط به نیم فاصله بنویسید.

به همین سادگی، نیم‌فاصله در متن شما ایجاد می‌شود. با این حال این روش تقریبا زمان‌بر است و حتما باید حین نوشتن متن از آن استفاده کنید. اگر نوشته طولانی‌تری داشته باشید، زدن این کلید‌ها برای هر کلمه دارای نیم فاصله، زمان بسیاری می‌طلبد.

این برای راهنمایی تایپیست ها است تا بدانند خطوط به کجا ختم می شوند و به خط بعدی منتقل می شوند یا بین هر کلمه چند فاصله وجود دارد تا بتوانند فاصله های اضافی را حذف کنند.

متاسفانه افزونه ویراستیار فقط بر روی ورد ۲۰۱۳ و کمتر ظاهرا نصب مشه.

وبلاگ ترجمیک بازتاب: معرفی ۶۵+ سایت کاربردی برای دانشجویان

برای این کار از افزونه ویراستیار استفاده خواهیم حذف نیم فاصله در word کرد. توسط افزونه ویراستیار به‌راحتی و با یک کلیک می‌توانید نیم‌فاصله‌های متن را اصلاح کنید.

حسین گفت: ۱۴۰۱-۰۳-۱۸ در ۱۰:۱۱ شیفت و اسپیس که راحتتره جانم

این افزونه علاوه بر اصلاح نیم فاصله متن را از لحاظ غلط های املائی و نگارشی نیز بررسی کرده و در صورت وجود مشکل، مشکلات متن را نیز برطرف می کند.

چرا از میانبر خط فاصله برای ایجاد نیم فاصله استفاده نمی‌کنیم؟

برای اصلاح نیم فاصله ها به‌صورت خودکار راه‌های گوناگونی هست اما ساده‌ترین روش استفاده از افزونه ویراستیار در نرم‌افزار ورد است.

اما اگر فاصله مجازی را استفاده کنید ، این کلمات دقیقاً یک کلمه به حساب می‌آید. درنتیجه حتماً باید در کنار همدیگر قرار بگیرند ، حتی اگر واژه‌­پرداز مجبور باشد که قسمتی از متن موردنظر را در خط دیگر قرار دهد.

۱۳۹۶-۱۱-۲۵۱۴۰۲-۱۰-۰۳ سردبیر ترجمیکپایان‌نامه نویسی, اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word مقاله نویسی, ویراستاری به نظر شما، کدام یک از این سه کلمه به درستی تایپ شده است؟

بقیه مراحل ساده است و به‌راحتی نحوه کار کردن با این افزونه را یاد خواهید گرفت.

سپس در پنجره باز شده به دنبال گزینه Exclusive figures بگردید و گزینه no width optional split را در پایین همین قسمت جستجو کرده و حذف نیم فاصله در word پیدا کنید.

Report this wiki page